۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

بررسی گزارش‌های کدال؛

عملکرد تجمیعی تنها نقطه قوت "دکوثر"

داروسازی کوثر سیر نزولی را ادامه می‌دهد
عملکرد تجمیعی تنها نقطه قوت "دکوثر"

شرکت داروسازی کوثر با سرمایه ثبتی ١٧٠ میلیارد تومان، در مردادماه درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت داروسازی کوثر با سرمایه ثبتی ١٧٠ میلیارد تومان، در مردادماه درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی شناسایی کرد. "دکوثر" در مردادماه سومین ماهی را پشت سر گذاشت که با ریزش درآمدی همراه بود. درآمد این شرکت دارویی در مردادماه در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۲۶ درصدی؛ نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی ‌و نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته اُفت ٣٢ درصدی داشت.

عملکرد تجمیعی تنها نقطه قوت "دکوثر"

دکوثر از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز توانست به درآمد تجمیعی ۶۹۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند که در مقایسه با ۵ ماه نخست سال گذشته ۲۸ درصد افزایش را به همراه داشت.

دکوثر در این دوره محصولات قرص، کپسول و سوسپانسیون را در سبد فروش قرار داده بود. بیشترین فروش دکوثر مربوط به محصول قرص بود که در این دوره از فروش آن به درآمد تقریبی ۶۳ میلیارد تومانی رسید. مقدار فروش این محصول در بازار داخل کشور ۲۳ میلیون و ۱۸۳ هزارعدد گزارش شد.

بیشترین نرخ فروش دکوثر در مردادماه مربوط به سوسپانسیون بود که در ازای هر هزار شیشه ۴۷ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده بود. در بازار داخل کشور از این محصول ۳۸۵ هزار شیشه به فروش رسید و همچنین تنها محصولی بود که در بازار صادراتی حضور داشت.

کد خبر 38313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =